Nieuws Login Portaal Maak een afspraak: 073 - 7200 993
Graag is Karmenta laagdrempelig bereikbaar voor vragen. Om alle vragen adequaat te kunnen verwerken geven we u graag informatie hoe u ons het beste kan bereiken.
Het beantwoorden van e-mail en de telefoon is veel werk. Om u goed te kunnen helpen vragen we u om rekening te houden met de volgende zaken. Hartelijk dank voor uw medewerking!
Voor het maken van een afspraak, het wijzigen of afzeggen van uw afspraak helpen onze medewerkers op de polikliniek u graag. Ze bevestigen de (nieuwe) afspraak met een e-mail afspraakbevestiging. U kunt hiervoor het beste met de polikliniek telefoneren (lees hier hoe en wanneer).
Praktische zaken
De organisatie rondom uw behandeling is een taak van onze medewerkers op de polikliniek. Ze helpen u daar graag mee. U kunt met hen e-mailen op
Medische vragen
Medisch inhoudelijke vragen horen in uw patienten-dossier thuis, zodat uw behandelaar dit met u kan bespreken bij uw volgende consult. U kunt het beste e-mailen met
Een e-mail beantwoorden als consult
Wilt u een antwoord op uw vraag van uw behandelaar via de e-mail, dan plant onze medewerker op de polikliniek de behandeling van uw vraag in als consult in het spreekuur van uw behandelaar. Uw behandelaar zoekt uw dossier er dan bij ter voorbereiding en kan uw vraag zorgvuldig beantwoorden. Dit kan niet onbeperkt, het kan slechts één keer tussen twee consulten in. Zo'n e-mail-consult is een zorgactiviteit in uw behandeling (uw zorgproduct kan hierdoor duurder worden).
Onduidelijkheid over uw consult, vergeten vragen
Bent u zaken vergeten te vragen tijdens uw consult, of waren zaken niet duidelijk? Wilt u terugkomen op zaken die tijdens het consult besproken zijn? Wij proberen onze patienten zo goed mogelijk te informeren, dus wellicht kan onze medewerker op de polikliniek u een informatieve brochure toesturen, of wijzen op een web-pagina in onze website, of een link naar een andere website waar u meer (betrouwbare) informatie kan vinden. Ook hebben we veel energie gestoken in informatieve modules op onze website die met een soort e-learning veel inzicht kunnen geven in uw klachten en de behandeling daarvan. Deze Blended Care modules vindt u hier op onze website. U heeft hiervoor een gebruikersaccount nodig op onze website, en de
Is uw recept niet bij uw apotheek aangekomen?
Karmenta verstuurt recepten online (via beveiligde medische e-mail) naar uw apotheek. Soms komt dat niet aan of niet in de juiste inbox bij uw apotheek. Vraagt u svp eerst bij uw apotheek na of ze het recept niet in een andere mail (of spam)-box kunnen terugvinden. Onze medewerker op de polikliniek kan controleren of uw juiste apotheek in uw dossier staat en eventueel kunnen we u een pdf-versie van uw recept toesturen, dan kunt u dat aan uw apotheek laten zien.
(Herhaal)recept aanvragen
Is uw medicatie bijna op? Vraag dan op tijd nieuwe aan. We hebben hiervoor een handig aanvraag-formulier in het patientenportaal van onze website. Wij proberen uw aanvraag binnen vijf dagen te verwerken. Voor het patientenportaal heeft u een gebruikersaccount nodig op onze website, de
Voor medicatie die onze medisch specialisten voorschrijven moet u zich aan de voorgeschreven dosering houden. U mag niet zelf, zonder toestemming van uw behandelaar de dosering veranderen. Het volgende consult is het juiste moment om de effecten op uw klachten van de voorgeschreven medicatie met uw behandelaar te bespreken. Vragen over uw dosering of veranderingen van medicatie zullen de medewerkers van de polikliniek in uw dossier noteren voor uw volgende consult, en bij het uitschrijven van een nieuw recept controleren we de voorgaande periode van medicatiegebruik.
Over medicatie en dosering is veel mis-informatie te vinden op internet en in Facebook-groepen. Bij Karmenta is het voorschrijven van medicatie voorbehouden aan medisch specialisten en dit moet zorgvuldig en volgens de geldende wetten en richtlijnen plaatsvinden.
Karmenta heeft geen WhatsApp-account waar je berichten heen kan sturen. SMS-jes bereiken ons niet. Ons EPD stuurt SMS-jes als herinnering aan je afspraak, maar daar kan je niet op reageren. We reageren niet op berichten via WhatsApp, Instagram, Facebook, Messenger, Google Business, TikTok etc.
Afpraak makenop 073 - 7200 993 |
|
Stel je vraagvia e-mail |
|
073 - 7200 993 |
Tijdelijk helaas zonder koffie in de wachtruimte, de espressomachine is defect, maar binnenkort weer met koffie in de wachtruimte! Je vindt ons midden in Brabant, niet ver van 's-Hertogenbosch en Eindhoven, 10 minuten rijden van de A2 en met ruimschoots voldoende (gratis) parkeerplaatsen.
Telefoon : 073 - 7200 993
Fax : 073 - 7200 908
e-mail :
08:30 - 12:30 uur
13:30 - 17:00 uur
(di, woe, do)
08:30 - 17:00 uur
Karmenta - Specialistische praktijk voor de vrouw
Steeg 6
Schijndel
Karmenta - Specialistische praktijk voor gynaecologie en urologie
Cereslaan 2-M
5384 VT HEESCH